Tisdag 24 november

Oj, vilket gympass Amanda har kört nu på morgonen i babygymmet. Hon har ålat runt, runt, vänt sig fram och tillbaka från rygg till mage, från mage till rygg gång på gång. Hon lyfte ryggen jättehögt och stödde sig på ena handen samtidigt som hon försökte få tag på en sån typ tvättanvisningslapp som sitter på bågen som leksakerna hänger på. Hon är så himla stark och duktig min lilla tjej! När hon tröttnat på gymmet la jag henne på mage på golvet och då ålade hon runt där en stund också. Jag blir så löjligt stolt över Amanda hela tiden!

Jag packar som bara den och Magnus kör lådor till huset. Har mest bara köksgrejer kvar att packa nu och det är ju det jobbigaste. Ömtåliga glas och sånt. Känns jättekonstigt att vi ska flytta om bara några dagar!

Amanda ligger på golvet bredvid mig och skrattar när jag visslar åt henne, men nu är det nog dags för käk. Sen ska jag försöka få tid att beställa lite kort, packa lite mera och så skulle mamma/mormor komma förbi.

Ha en trevlig dag!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0