Lördag 2 maj

I går var det första maj, jättefint väder och jag fick en försmak av att vara höggravid i sommarvärmen, svettigt!
Vi var ute på en promenad och träffade på JFF i Badhusparken. Lekte en stund med Filip som var sötast som vanligt.

 Jag, tjockmagen och snyggaste hållningen...


Idag åkte vi på en liten roadtrip som började klockan 08:05 med tankning:



Fortsatte med frukost:

 

Och sen bar det av mot vårt mål för dagen:



Kan ju tyckas vara ett konstigt mål, men Magnus behövde åka dit med lite jobbgrejer så då blev det så.
På vägen hem åkte vi förbi Vemdalsskalet och kikade lite i butikerna där, hittade en del fint men det blev inget shoppat.

Den här superfina bilden tog Magnus på mig när jag skulle ut i skogen och kissa...

 Tur han inte lärt sig zooma på den nya kameran...

Ja, det var vår spännande dag! Trevligt att åka bil så länge, då får man en massa tid att prata.

I morgon har vi än så länge inget alls planerat, men nåt ska vi väl hitta på.

Känner mig så himla glad och lycklig!

/M

PS. En sak som jag undrat över, varför i helskotta har de så jäkla hett vatten när de gör kaffe/te/choklad på McD och andra ställen med liknande maskiner? Man bränner ju sönder munnen! Dagens I-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0