Lördag 28 mars

Det snöar. Blir man less eller? Hallå, det ska bli vår nu!

Var på stan i dag och kikade lite. Det har kommit jättefina bebissaker med Pingu, samma prylar som redan finns med tex Tummen och Spöket Laban. Dyra är de så vi ska fundera lite till, men är sugen på barnvagnsleksaken (behöver man en sån?) och babygymmet. Vi får väl se...
Har även hittat en supersöt mobil med virkade djur som jag är lite kär i, men den är också lite väl dyr... Åh, det finns för mycket fint, tur att man har en spärr i alla fall, vissa verkar ju köpa allt de ser som de gillar.

Har ju vissa (känn dig inte utpekad Lotta :P) som tjatar om nya magbilder så jag får väll tillfredställa behovet.

 
Marja och bollen

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men åh! Finaste finMarja! Vart har du tagit vägen? Du är ju bara en mage! Ät upp dig kvinna! :-D

Finaste finaMarja! Åh vad jag önskar att jag bodde nära...

Ta hand om er! Kramar :-)

2009-04-01 @ 21:24:45
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0