Torsdag 25 juni

Är det normalt att börja borra i betongväggar och snicka klockan elva på kvällen när man bor i lägenhet? Vår granne tycker uppenbarligen det. Jag tycker inte det. Men så har jag i och för sig aldrig haft några normala grannar heller. Sen undrar jag hur mycket det egentligen går att renovera i en lägenhet på 53kvm? Grannen i fråga har nu hållit på i över ett år med sitt renoverande och redan i början så slog han ner i princip hela lägenheten. Han knackade ner väggarna och rev upp alla golv. Jag tror inte alla hästar är hemma i stallet hos den där snubben...

Det är fint väder! Och jag håller mig inne. Känns som jag sväller mer och mer för varje minut. Händerna och knäna är värst, hade så ont i knäna i går. Har i alla fall blivit några frukostar på balkongen och i går satt jag där rätt mycket, med markisen helt nedfälld kan tilläggas.

Har haft värkar hela natten och morgonen. Men liksom lite klena sådana, för fasen, ge mig lite smärta så det sätter i gång! :D

Var och köpte lite blommor i går och fixade på balkongen, så nu ser det riktigt trevligt ut där. Vad jag längtar efter vår trädgård!
 
De fina rosorna fyndade jag på Willys, bara 29:90:-/st, tittade på likadana fast inte lika fina på stan och där kostade de 49:-/st. 
Måste fixa ett stöd till mina klätterjordgubbar också...

Skulle behöva någon ny bok att läsa, inte så ofta jag läser men när jag väl gör det så gör jag det ordentligt. Igår eftermiddag började jag läsa en bok och den var utläst innan jag somnade. Ska kolla i förrådet, för jag har säkert några böcker där som jag inte läst, typ impulsköp från bokrean och sånt.

Nu ska jag fixa något att äta, i kväll blir det grillning i Torvalla, mums!

/M

PS. Idag håller grannen på att renovera på balkongen....

Kommentarer
Postat av: Madeleine Mattsson

jättefina balkonglådor!! Rosor måste vara det vackraste som finns =) Hoppas den lille vill ta sig ut snart! Kram

2009-06-26 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0