Tisdag 23 juni

Allt ordnar sig till slut...

Midsommar spenderades i Kläppe med familjen och god mat! Jättetrevligt och lagom för mig. Ogillar sån där hysteri det brukar kunna bli runt vissa högtider, tex midsommar och nyår. Det viktiga är väl att man är med folk man tycker om? Lite god mat på det så är det helt perfekt.

I helgen har vi suttit och "ritat" på vårt nya kök till huset. Men vad svårt det är att få till det. Alldeles för många alternativ finns det, tur att vi är hyfsat överens. Praktiskt och fint ska det vara! Vi har bestämt det mesta, bara golvet kvar, men det lutar nog åt ett mörkbrunt trägolv som det känns.
Jag vill bara få sätta igång nu, renovera och packa grejer. Rensa och hålla på. Synd att jag inte orkar nu när jag har så mycket tid.

Var hos barnmorskan idag och hon peppade mig som bara den inför förlossningen. Längtar massor!

Hade tänkt lägga upp nån bild på magen, men jag ser ju för hemsk ut på alla bilder, tänk er en svullen ko ungefär, fast inte så söt, så har ni mig. Eller en strandad val, eller kanske en flodhäst. Nog har man kännt sig snyggare och fräschare i sina dar.

Nu ska jag sörpla citronisvatten och lägga mig med benen i högläge i väntan på att Magnus ska komma hem.

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

och man kan ju undra varifrån ni fått inspiration till det mörka trägolvet i köket...

2009-06-23 @ 18:06:18
Postat av: IngaLill i Vänersborg

Hej! Tänker på dig varje dag. Visst är det spännande att bli förälder till en ny liten människa. Jag hade familjen på besök på jobbet i måndags och passade på att kolla alla munnarna. Leylia samarbetade fint men Vidar hade andra planer, till slut så gick det bra. Envis mamma och mormor.Jobbar veckan ut sedan är det 5 veckors semester. Ha det riktigt bra i sommaren och lycka till när det är dags. Hoppas vi får veta här nere. Kram på er.

2009-06-24 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0