Torsdag 9 juli

Så, vi har kommit fram till att bebisen är lite tjurig och envis som inte vill komma ut. Och av någon anledning så tror flera stycken att den ärvt det från mig. Kan inte förstå vad de menar med det...
Funderar på att köra en omvänd teknik, eftersom jag tjatat på den att komma ut nu i flera veckor utan att det hjälpt så kanske jag ska säga att den inte får komma, så kanske den trotsar mig och gör det. Kanske kan det funka?

Jag är otroligt trött hela tiden, glömmer vad folk säger till mig efter fem sekunder. Är bara helt slut. Det är ganska påfrestande att må dåligt fysiskt.

Idag har vi skrivit på kontrakt på huset och sen var vi dit en sväng och tog några mått som vi glömt innan. Men nu tänker jag inte ta ett enda beslut till som gäller huset förrän bebis kommit ut. Blir helt stressad av allt det där och får ingen ro i kroppen.

Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag vaknar om några timmar med värkar! :)

Nattinatt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0