Lördagen 25 juli

Vill börja med att tacka för alla gratulationer vi fått både på bloggen och via sms. Vet att jag i all uppståndelse har glömt att svara på en hög sms. Men som sagt, tack så mycket!

I natt hade vi en liten tös med magont som skrek konstant, mycket frustrerande, men som tur är har jag världens bästa pappa till min dotter som hade ett enormt tålamod och gick runt och vaggade och tröstade. Utan honom vet jag inte vad jag hade gjort. Idag har hon mått bättre som tur är.

Vi var på BB för vägning idag, barnmorskan var imponerad att Amanda hade gått upp så mycket i vikt, när vi gick hem i torsdags vägde hon 3315g och idag 3500g. Det var tydligen väldigt ovanligt att de går upp så mycket direkt. Men ingen tvekan att mjölkproduktionen kommit igång i alla fall.

Amanda har varit jätteduktig och legat själv en lång stund, så det finns hopp att hon snart ska kunna sova lite själv också.

Nu ska jag återgå till bebisgos och amning.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men myyys! :-) Gud vad avundsjuk jag blir! :-)

2009-07-26 @ 20:26:02
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Gerhard

Grattis från Boise. Nu börjar det fantastika livet ordentligt för er. Vi önskar er allt gått och en lur här och där.



Gerhard med familj.

2009-07-28 @ 06:28:38
Postat av: Catrine

Hej Marja! Kul att träffa er och lilla Amanda idag på stan. Måste dock be om ursäkt för min dåliga kommentar om att "hon verkar hungrig", det var menat som lite skämtsamt men jag insåg snabbt att det var en alldeles onödig kommentar som man själv skulle avskytt att få. Jag känner själv alltför väl ihåg denna matningsstress och hur inte kul det är!! Hur som helst, superkul att få se er söta lilla tjej, hon var så himla liten och fin. De växer fort ser man nu. Kram på er!

2009-08-02 @ 16:28:28
Postat av: Madeleine Mattsson

UPPDATERA MIG!! =) hiihi!! Jag vill se sockergrynet!

2009-08-02 @ 17:38:06
URL: http://mattssonmadeleine.blogg.se/
Postat av: Marja

Catrine: Haha, det är helt lugnt! Kul att träffa er också, hoppas vi ses snart igen. Er lille Åke är så himla söt! Kram!

2009-08-02 @ 20:22:17
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0