Torsdag 29 januari

Här har inte hänt mycket nytt. Magnus har dragit söderut, Skåne närmare bestämt, på jobbuppdrag. Det är himla tråkigt för mig, saknar honom så! Som tur är kommer han hem i morgon kväll, längtar som bara den!
Och snart helg också, trevligt, tiden bara rinner fram!

Sitter och sneglar lite på tv:n, alltså vilken störig reklam det finns. En av de värsta just nu måste ju vara den för Kvik-kök, sååå dålig. Och ännu värre är att deras "expert" har precis samma röst som Jysk-snubben. Dessutom fult dubbad. Blä. Sånt kan jag irritera mig på. Världsliga problem, hehe. Något annat som irriterar mig som tusan är Rix fm. Vi lyssnar på den varje morgon på jobbet innan vi öppnar. Alltså har de bara en skiva eller? Det är typ tio låtar de spelar om och om och om igen. Dessutom 99% skitlåtar. Blä. Jag spyr på Amy McDonald snart, den låten var väl lite småtrevlig i början men nu blir jag galen när jag hör det där gitarrintrot. Och vi ska inte ens tala om Kate Perry, hon borde inte få göra musik alltså. Usch. Men sämst av alla, som tur är spelas han inte så ofta längre, men det är ju gnäll-James Blunt. Jag får rysningar av den rösten. Huh. Det roligaste med Rix fm är att de lite då och då släpper en skiva med exakt de låtarna som de spelar hela tiden. Stor mening att köpa de på skiva också? 
Japp, då har jag gnällt färdigt för en stund.

Gårdagens gulligaste:
Kärleksbrevet som Magnus lämnat till mig innan han åkte till flyget. Jag som redan var lite känslosam för att han hade åkt fick gråta en liten skvätt. Hormoner någon? :)

Nu ska jag äta middag, lasagne. Mycket ambitiöst att laga när man är ensam, eller hur?

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

Världens sötaste lapp. Det är när man (tjuvläser) sånt man inte skulle ha något emot att inte va singel.. :)

2009-01-31 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0