Tisdag 3 februari

På söndag kväll kikade Siri förbi, vi bakade muffins; kladdmuffins och hallonmuffins med "chrunch". Magnus hjälpte till att provsmaka. :) Gott blev det i alla fall!

Annars har det inte hunnit hända så mycket än den här veckan, men det är ju bara tisdag.

På torsdag ska vi på ultraljud, jag börjar bli väldigt nervös och orolig, samtidigt som det ska bli jätteroligt. Spännande helt enkelt! Puh, nu får det bli torsdag så vi får veta hur det står till med mini. Tror ju att jag känner den, men sen tror jag att det är bara inbillning. Men vid några tillfällen så har det verkligen varit som om nån petar på magen, fast inifrån om ni förstår. :D

Jaja, det blev en kort rapport om mitt oerhört händelserika liv. :)

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa nya Allt i hemmet (måste ju underhålla Jennie och Fredrik med nya tidningar, hehe) en stund innan det är dags att laga middag. Couscous med bacon och spenat samt avokadoröra blir det idag. Mums!

/M

Kommentarer
Postat av: My

Lycka till på UL imorgon.

2009-02-04 @ 18:08:12
URL: http://newlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0