Söndag 15 februari

Schlagern igår, alltså H.E.A.T var ju grymt bra! Precis min stil, lagom mycket 80-talspudel liksom. Sen gillade jag countrylåten också, skön. Överlag så kändes det som veckans startfält var bättre än förra veckan.

Idag har vi varit ute och promenerat på isen tillsammans med Siri, det var fint med rätt kallt, lite bitigt i kinder och lår om man säger så. Var in på Stadium en sväng och kollade efter täckbyxor. Hittade ett par som var helt okej, men det gick inte att ta av hängslena, hallå, behöver man verkligen hängslen när man är över 10 år? För övrigt är det rätt svårt att veta vilka kläder som är tänkt för kvinnor och vilka som är för män på sportaffärer, eller är alla unisex? Kanske lika bra att vänta till nästa vinter ändå med att köpa, då jag vet vilken storlek jag har då.

Helgen har som vanligt gått hur snabbt som helst, dags för ännu en jobbvecka. Kommer bara närmare ledigheten, så det är bra!

Nu står matlagning på schemat, blir fisk i ugnen, försöker att äta mycket fisk nu eftersom det är bra för bebis (och mig och Magnus).

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0