Söndag 1 februari

Igår var vi barnvakt till bus-Filip. Det var himla roligt, men oj vad trötta vi (alltså jag och Magnus) blev. Vi la pussel, körde brumbrum, åt äpplen och besteg kuddberg i sängen. Tur att barnen inte är så där aktiva direkt när de kommer ut utan man får lite tid att vänja sig först. Annars hade det blivit riktigt jobbigt för oss.

För övrigt gjorde vi inte så mycket igår, typisk seg-lördag. Men någon gång måste vi ju få vila också.

Idag är det så himla fint ute, snön och isen gnistrar i den strålande solen. Dock är det 20 minus så det är tyvärr inte så kul att vara ute. Men man kan ju njuta av utsikten från fönstret. ;)

Nu ska jag väcka Magnus så vi kan fixa i tvättstugan och sen ska vi åka till Frösön med några leksaker till Filip och en hel hög inredningstidningar till hans mamma och pappa. Förstår inte var jag får alla tidningar ifrån...

Sen är jag så sugen på att baka muffins, så jag kanske slänger ihop en sats när vi kommer hem.

Veckans bästa klädesplagg:
Gravidjeans! Så bekväma, vill aldrig ha vanliga jeans igen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0