Lördag 7 februari

Oj, vilken stressig vecka jag haft bakom mig. Fy, har inte alls mått bra. Tror bebisen blir arg på mig när jag stressar för jag får så himla ont i magen då, som jag aldrig fick när jag stressade som ickegravid. Igår när jag kom hem var jag nära att svimma och sen var jag superyr hela kvällen så det blev tidigt i säng, alltså ännu tidigare än vanligt. I morse var jag fortfarande helt vimsig i skallen, men nu har det som tur är gått över. Måste skärpa mig lite nu!

Har bakat bröd idag, småfranskor. Gillar verkligen att baka. Längtar tills vi bor i hus så jag kan ha en stor frys som jag kan fylla med bakverk och mat, så trevligt att bara kunna ta fram och tina och ha som nybakat bröd varje dag.

Ikväll börjar Melodifestivalen (nån som missat det?), inget jag direkt längtat efter, men det blir ju ändå att man kollar. Brukar inte direkt svämma över av bra program på lördagkvällarna så...

Nu blir det nog en sväng till affären, något lördagsgott och middag står på inköpslistan. Hade tänkt äta någon soppa idag, det var egentligen därför jag bakade för att ha något gott bröd till. Ja, vi lär väl komma på något på affären.

Trevlig kväll!
/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Fler bebismagbilder, tack! :-)

Vet ni vad det blir?

Herrigud, nu är det ju evighetersevigheter vi hördes senast! :-(



Hoppas ni har det bra och ha en supermysig lördagskväll! :-)

Kramar!

2009-02-07 @ 16:55:48
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0