Torsdag 30 april

God morgon, god morgon!
Vilken härlig morgon, har varit vaken sedan klockan fyra, men inte ska man väl klaga för det.

I går var vi på mamma- och pappagrupp vilket var kul. Roligare än de vanliga föräldragrupperna då det blev mycket mera prat oss föräldrar emellan i stället för att mest sitta och lyssna. Verkar som Magnus uppskattade pappagruppen mycket med. Säkert kul att få höra ur en pappas perspektiv också.

I dag är det visst sista april, då ska man ju tydligen "hitta på något", hm, det lär nog bli som vilken torsdag som helst för oss, finns så mycket konstiga dagar man ska fira fast de ändå känns som vilken dag som helst sen man blev vuxen. Blir väl kanske annat när vi har ett barn som tycker det är spännande med majbrasor och sånt där.

Nu ska jag ta en dusch. Sen blir det mathandling på förmiddagen och så tänkte jag gå in på stan och köpa garn. Planen är att sticka en mössa och en omlottkofta till bebisen, om jag kan bestämma vilka färger jag ska ha. Hoppas inte mina handleder och händer strejkar bara, de brukar inte riktigt uppskatta stickning och virkning och sånt.

Ha en trevlig dag i solen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0