Tisdag 7 april

Skönt med sovmorgon! Inte för att jag är piggare direkt, men det tar väl ett tag att vila upp sig.
Solen skiner idag, ser ut att vara jättefint ute! Så det blir härligt när jag ska gå ut sen.

Ja, här har inte hunnit hända så mycket än, har ätit frukost och sen hängt vid datorn. Måste hitta lite nya ställen att surfa på, mina vanliga sidor går för fort att kolla igenom. Nån som har något tips?

Ska fortsätta dagen med en vilostund i soffan med nya Lantliv som kom idag, kul, typiskt att jag inte kommer att få några nya tidningar på en månad sen. Älskar tidningar. Sen blir det lunch och sen dags att göra mig i ordning för att gå till mvc. Är lite orolig inför träffen med doktorn, men hoppas att allt är bra

Skulle behöva köpa en vårjacka...

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

oooh, vad skönt det hade varit att vara gravid igen, för första gången alltså ;-) Man har så mycket tid över till saker och ting ;-)

2009-04-12 @ 01:44:55
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0