Tisdag 28 april

Idag har jag varit på liten shoppingtur. Var sugen på lite nya kläder, men det är inte så lätt att hitta något fint som passar nu så det blev inga. Köpte ett par nya solglasögon eftersom mina gamla gick sönder häromdagen och lite smått och gott på Kicks. Fick även med mig en ny parfym till Magnus, Armani Code Summer som luktar himla gott. Rätt likt den vanliga Armani Code men lite lättare och fräschare typ. Han blev så glad gullet mitt.
På väg hem köpte jag med mig lunch från Törners Take Away som jag åt på balkongen. Inte direkt fint väder idag men med en filt blev det mysigt i alla fall.

 

Jag skulle vilja ha en kamera på bebisen i magen, undrar vad den håller på med där inne. Den bökar runt så mycket att jag känner mig åksjuk i bland. I natt var den helt vild, omöjligt att sova. Förut låg den med kroppen och huvudet på min högra sida och benen på vänster sida, så då kunde jag i alla fall oftast ligga och sova på höger sida utan att den protesterade. Men sedan några veckor tillbaka har den lagt sig med huvudet nedåt och sin rygg mot min mage, man ser inte lika mycket sparkar på utsidan, det ser mer ut som det går vågor på magen när den rör sig, men jag lovar att det känns när det håller på. Så vilken sida jag än ligger på så börjar den att sparka och slåss som bara den. Och lyckas jag somna på rygg så snarkar jag och då blir det ett jäkla liv på han som sover bredvid i stället. :D

Nu ska jag fixa middag och pussa på mannen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0