Tisdag 30 september

Har visst fått en utmaning av Emma...

Instruktionerna är som följer:
1. Svara på alla frågorna.
2. Utmana 4 andra bloggare. Hänvisa till din egen blogg.
3. Lämna en kommentar hos utmanaren så fort utmaningen är antagen.

1. Vilken mat äter du ofta?
Oj, känns som jag äter samma mat jämt, men en väldigt ofta återkommande rätt är spagetti med tonfiskröra (även dagens middag).

2. På kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror lite på hos vem kalaset är. Fast oftast sitter jag nog. Lat...

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Datorn står ju där den står så jag har inte så mycket att välja på.

4. Köper du ofta Triss?
Nej, fast jag har haft mina perioder.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Hmm, det måste nog vara Italien. Fast förhoppningsvis har jag inte varit på min bästa semester än.

6. Vilken kanal tittar du mest på?
Det måste vara femman, de har ju de bästa programmen.

Läser inte så många bloggar, men jag utmanar Lotta och Siri (så hon uppdaterar någon gång!).

Nu ska jag laga mat tills Magnus kommer hem.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0