Söndag 28 september

Tack för alla gratulationer!

Helgerna går så fort, veckorna också för den delen, men det gör inte lika mycket. Känns som man inte har tid att leva riktigt, det är bara jobb, mat och sömn. Och de korta stunderna emellan är jag alldeles för trött för att orka med något alls.
Det har varit storm, verkar som det lugnat sig lite nu. Det har visat sig att de nya fönstrena låter väldigt mycket när det blåser mycket. Det är de där luftinsläppen som låter, även om de är stängda. Ungefär som en högtryckstvätt blandat med en grästrimmer, väldigt avslappnande. ;)

Igår var vi i Kläppe och hälsade på pappa och Aron (Irma var ute på äventyr). Pappa lagade som vanligt supergod mat och det var mysigt att va "hemma".
Idag har vi varit på söndagsfika med Jennie och Filip på Pause. Det har blivit en tradition för oss på söndagar, att gå och fika. Det är en bra tradition tycker jag!

I torsdags var jag och såg när Irma hade uppträdande, hon är så himla duktig min lillasyster, verkligen konstnärlig.

Jag har förhandsbokat Sex and the City-filmen nu. Sen såg jag att vi kommer att sälja den på jobbet, men det lär väl inte vara någon större prisskillnad. Den 22 oktober kommer den i alla fall, jippi!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0