Söndag 14 september

Det har varit en aktiv helg. Började med att följa med JFF till Ås för att kolla in tomten dom har blivit erbjudna.  Gick runt och kikade och åt blåbär, så vissa i sällskapet var helt blå runt munnen och på händerna. Sen åkte vi tillbaka till stan för lunch på Max, fast jag drack bara milkshake. Sen blev det en liten sväng på stan.
På kvällen blev det faktiskt fest för mig. Var ett helt gäng Willys-folk som förfestade och sjöng karaoke. Superkul, men min hals värker nu. Förstår inte, men så fort en mick kommer framför min mun så skär sig min röst och jag får asont i halsen. Är det någon högre makt som försöker säga till mig att jag ska hålla mig borta från sången kanske?
Sen gick vi i alla fall ut, på G3 som är stället som gäller nuförtiden, själv är man ju helt ute. Jag kom i alla fall fram till att det måste ju vara för de har gratis inträde där. I alla fall så spelade de typ världens sämsta musik, ni som kommer ihåg början på 90-talet och Mr Music hits, det var de skivorna som spelades. Helt galet, fast såklart var det ju några roliga låtar. Dansade som galna och det var riktigt roligt.

Idag har vi varit med farmor och kollat på en lägenhet som vi bestämde att hon inte skulle ta. Vad är det med hyreslägenheter som gör dom så skabbiga. Och varför luktar det alltid så äckligt i trapphusen? När vi tittat klart blev det lite fika hos farmor. Goda mackor och mumsigaste sockerkakan.
Sen åkte vi in till stan, fixade lite med tvätten, sen dags för fika nummer två. På torgbrinken med Daniel och Ida. Det var fint väder så vi satt ute den här gången med.

Men nu hinner jag inte skriva mer, ska till Torvalla på middag hos Lavessons.

/M

Kommentarer
Postat av: Morrhoppan

Har liksom för mig att jag sjöng karaoke med ett willys-gäng i ett tält på yran O_o

2008-09-15 @ 21:00:49
URL: http://morrhoppan.blogg.se/
Postat av: Marja

Det kan absolut ha hänt! Vi gillar att sjunga. Hellre än bra dessutom. :D

2008-09-16 @ 18:40:23
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0