Söndag 4 maj

Skulle tvätta idag, men det visade sig att jag hade kollat på april när jag bokade tid så vi slapp det. Skönt! Tog i stället en promenad till Lugnvik och tillbaka, via stadsdel Norr. Var förbi Skatteverket också och lämnade in deklarationerna. Vilket strul det har varit med min, för det första visste ju ingen hur man ska fylla i när man sålt halva sin bostad men fortfarande bor kvar, sen när jag pratat med en handläggare på Skatteverkets telefonsupport hur länge som helst och stackarn hade frågat typ alla sina kollegor då visar det sig att kontrolluppgiften från HSB inte stämmer, mer strul. Hoppas det går bra nu.

Igår var vi på stan och tog en liten fika med Jennie och Filip. Vilken söt unge alltså, man blir ju helt mållös. :)

Nu är all is borta på sjön här utanför, så nu kan man börja säga att det är vår, härligt! Längtar efter semestern nu, synd att jag bara ska ha tre veckor...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0