Söndag 18 maj

Har blivit en söndagsbloggare...

Vilka dagar det varit de senaste, Siri och gänget har ju varit i Rom, har fått en del rapporter, men det ska bli kul att få höra allt i morgon. På jobbet har vi haft 10 st gästmedarbetare från två andra butiker i landet. De var duktiga att jobba, men vissa var ju lite väl dryga, var visst svårt för dom att ta att vi hade vunnit och inte dom. Jobbade extra igår, vi var hur många som helst, typ mer personal än kunder, så nu är precis varenda pryl i butiken genomgådd. Mycket bra!

Idag har vi tvättat och städat lite. Har klistrat in foton i albumet, fick äntligen iväg en beställning i onsdags och i fredags kom bilderna och en jättefin canvastavla.

Känns som att kommande vecka kommer att bli lite hektisk, måste hinna på stan och köpa lite prylar inför resan, skulle behöva klippa håret, bestämma vilka kläder jag ska ta med, packa och på fredag morgon, åka!
Det ska i alla fall bli mycket roligt.

Nu ska jag göra chokladbollar till min älskling (okej, till mig med)....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0