Veckan...

Har varit en lång väntan. Har passat på att umgås med mamma och Irma, men mest med mig själv. Har jobbat extra och varit väldigt trött. Till slut kom han hem, efter lite radarproblem på Arlanda vaknade jag av att Magnus gav mig en kram, vilken underbar känsla!

Igår gick jag och Siri på en promenad efter middagen, till Lugnvik och hem igen, väldigt skönt var det. Sen kollade vi på Melodifestivalen och åt chips. Rätt låt vann, helt klart. Skönt att inte "darr-på-läppen" vann, står inte ut!

image97

Finaste vårblommorna (Tack familjen Lavesson!) i egenkomponerad "kruka".

Segsöndag idag, men Magnus gjorde mig väldigt glad när han berättade att han skulle till Härnösand sista april på ett möte och att han kunde släppa av mig på IKEA på vägen. Det lät ju onekligen väldigt roligt! Är dessutom ledig den dagen så....

Är helsugen på att ha en egen tvättstuga att inreda, fina burkar till olika tvättmedel, fiffigt system för att hålla reda på vilka kläder som ska tvättas i vilken temperatur och så. Och framför allt, för att slippa tidsbokning och grannarnas äckliga baciller och hundhår bland mina kläder. Men, det blir som med så mycket annat, när vi får (eller ja, när vi får köpa snarare) ett hus. Längtar!

Nästa vecka blir en jobbig rent jobbmässigt. Påsk. Usch, man börjar att ogilla högtider mer och mer när man har det här jobbet. Ska i alla fall vara ledig i fyra dagar, så det ska bli skönt. Har inte bestämt vad vi ska hitta på än, men vi har erbjudanden så det räcker och blir över. :)

image98

Glad påsk!

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag vill också ha en fin tvättstuga, med olika korgar för 60 grader och vittvätt och allt sånt där. Det ska va så fint så man längtar tills man får gå ner dit igen. Typ!

2008-03-18 @ 09:34:21
URL: http://siriamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0