Heidi?

Vaknade av Magnus väckarklocka, kvart i fem, som vanligt nu förtiden. Förstår inte varför jag inte kan somna om längre. Låg och kollade på tv, utbudet är inte så himla bra strax efter klockan fem på mornarna. Det blev The Mom Show, vilket måste vara ett av de löjligaste programmen någonsin. Oh, my.
Runt tio gick jag ut på stan och köpte lite fler böcker.

Var och klippte mig mitt på dagen, toppade på längden och klippte rak lugg, fick även håret plattat till skillnad från mitt vanliga självlockrufs. När Siri kom på besök efter att jag kommit hem sa hon "Oh, vad fint! Du ser ut som Heidi Klum". Haha, den komplimangen får jag anse mig nöjd med. ;)

Efter middagen gick vi och hämtade mitt paket från H&M. Svart kofta, grönblommig blus, rosa bikini, blå klänning och baggy jeans. Och allt passade perfekt! Nöjd blir man då, så nu vill jag ha vår!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0