Söndag 15 juni

Snart är även denna helg slut. Igår var vi med Jennie, Fredrik och Filip mest hela dagen. Först följde vi med dem på lunch på Max, jag och Magnus hade dock precis ätit frukost så inget käk för oss. Sen gick vi in till stan, skönt väder fast det regnade lite då och då. Magnus skulle köpa gummistövlar som han behöver ha på konferensen han ska på i morgon, bra att ha även när vi blir med trädgård om ett tag. Hittade ett par på Stadium där jag även hittade ett par skor. Har letat ett tag efter ett par svarta vardagsskor och fann ett par från Lacoste på rea. De fanns även i vitt med rosa detaljer som var superfina, men jag tog mitt förnuft till fånga och räknade ut att vita skor+jämtländskt väder+Marja=dålig kombination, så det fick bli svarta i stället. Sen köpte Magnus en cykelhjälm till mig, han är för söt. Har tänkt köpa en länge, men alla är ju så fula, men nu har jag en så då måste jag använda den också....



Idag har jag tömt alla fönster. De ska ju påbörja bytet av fönstren den här veckan, så det var bara att plocka bort allt. Så nu är det en mindre kaos här, ser ut som vi ska flytta alternativt precis har flyttat in. Hemskt är det och så ska vi ha det i tre veckor... Suck....
Har ägnat eftermiddagen åt bak, mumsiga kanelbullar blev det. Har i och för sig inte smakat än, men jag förutsätter att dom är goda, haha.



I morgon åker alltså Magnus på konferens, trist. Som han sa när jag åkte till Rom, det är skönt att vara ensam, i typ en timme, sen blir det bara långtråkigt. :)

Åh, vad jag vill få klart med flytten nu, så man kan börja planera och fixa. Den som väntar på nåt gott....

Trevlig vecka på er!
/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Guuud vilken snygg hjälm! Vart har du köpt den!?

2008-06-23 @ 00:12:36
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0