Torsdag 10 juli

Vi har fått nya grannar ovanpå. Självklart ska de totalrenovera lägenheten, som alla andra som flyttar in här (även den som bodde där innan, som flyttade in för ca två år sedan). Verkar som att de har rivit typ alla innerväggar och golv nu. Och de bankar konstant. Jag blir galen!!!!

Igår fick jag jobba kväll. De som skickar alla våra varor hade nämligen glömt att lasta på alla mejerivarorna. Så det blev till att gå hem några timmar på dan och sen komma tillbaka och jobba på kvällen. Segt. Jobbigast är att man blir så uppe i varv att det blir så svårt att sova sen. För övrigt har vi legat oförskämt bra till den här veckan, idag skurade vi hela lagret, sånt som man typ aldrig hinner med annars. Det tog ett tag också, så länge att när jag väl skulle ta min 45- minuters lunch så var det bara en halvtimme tills jag slutade. ;)

Oh, i tisdags var jag på Skopunkten och köpte skor. Det är ju ta tre betala för två där som ni vet och konstigt nog är det rätt lätt att hitta två skor jag gillar, men sen när jag ska hitta det där sista gratisparet, då tar det liksom stopp. Lyckades i alla fall få ihop tre par och nu har jag ännu mera skavsår. Det blev ett par svarta med liten kilklack, ett par bruna sandaler och det tredje fick bli ett par svarta ballerina, alltid bra att ha.

Snart är det helg, känns ju helt underbart!

/M

PS. Trodde för en minut att dom hade slutat banka för i kväll, men det kunde jag ju glömma....

Kommentarer
Postat av: Siri

Har du varit på skopunkten UTAN MIG!! Det här har du inte sagt nånting om alls unga dam! :)

2008-07-16 @ 10:03:06
URL: http://siriamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0