Söndag 13 juli

Igår var vi i Kläppe, trist väder men trevligt ändå. Massor av god mat och rabarberpaj. När vi kom tillbaka till stan åkte vi och tvättade bilen och sen till jobbet för att köpa lördagsgodis. Blev så jäkla less när jag såg min avdelning. Tydligen så måste jag jobba dygnet runt alla dagar i veckan för att det ska fungera och saker ska bli påfyllda. Grr....

De har fortfarande inte gjort klart fönstren, nu är det bara några plåtar på utsidan och putsningen som ska fixas. Men det verkar aldrig bli klart, lika bra att vänja sig.

Idag var vi till Peter och Veronica för att hämta några skivor, satt där och snackade en stund och sen åkte vi för att köpa fika. Blev då erbjudna att vara barnvakt till Filip, men vi hade redan bestämt oss för att åka till Brunflo. Typiskt! Vi åkte i alla fall till Martin och Ulrika och kollade in deras nyinköpta hus. Fint var det, även om det behövdes lite finjusteringar, knallgula toaletter och handfat, behöver jag skriva mer? :) Men de har bra smak så det kommer att bli fint när det är klart. Och snart kommer bebisen och Magnus blir farbror. :D  Brukar va duktig när det gäller att gissa vilket kön det blir, men den här gången är det svårt. Men jag är nog inne på att det blir en flicka. Snart får vi se.

En veckas jobb kvar, fem dagar. Kommer jag att orka? Känns som jag har ont överallt just nu och det ska bli så skönt att få vila litegrann.

Förresten har vi fixat vår datorhörna nu, efter att ha haft den på golvet i nästan ett och ett halvt år. Grattis till oss!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har varit så trött de senaste dagarna.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0