Måndag 21 juli

Vaknade kvart i nio och började dagen med en lite mer än två timmar lång promenad runt Frösöberget med Siri. Det var varmt och jobbigt, men skönt efteråt. Superfint väder var det också, helt plötsligt. När jag kom hem blev det en dusch och sen frukost. Tog en tur till Torvalla, sen handlade vi lite mat och sen sov jag en stund. Lagade mat, åt, pratade med Lotta. Där har ni min dag.

I morgon ska vi också ut och gå, det verkar dock bli riktigt trist väder, storm och regn typ. Men det ska väl inte hindra oss, har ju till och med övertygat Magnus om att hänga med. Senare på dagen ska vi vara barnvakt till Filip, det ska bli kul även om jag är lite nervös, men det ska väl gå bra. Det är tydligen jag som är ansvarig för blöjbyten och Magnus för lekandet, rättvis uppdelning va?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0