Lördag 19 juli

Semester!!! Jihoo!!
Så skönt, men ofattbart, tänk att inte behöva gå till jobbet på tre veckor. Lovely! 

Idag var vi och fikade med Jennie och sötungen Filip och sen blev det en runda på stan. Letade efter ett par svarta byxor men hittade inga. Alla är ju så jäkla tajta i benen nuförtiden så man ser ju ut som en stoppad korv i dom. Vad är det för fel på helt vanliga raka byxben? Visst, det är snyggt med smala ben, om man är smal, men när man har lite extra rundning på rumpan och låren ser man ju för hemsk ut i sådana (nu pratar jag om hur jag ser ut, så ni andra behöver inte ta åt er). Får väl titta i Göteborg om jag hittar några, annars har jag ju mina bästa vänner klädkatalogerna... :)

Träffade lite kännt folk på stan med, trevligt!

Nu måste jag fixa lite käk till Magnus, kan ju inte låta stackarn svälta. ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0