Ledig onsdag

Jag var verkligen på shoppinghumör idag. Köpte några sängkläder på Åhléns som  jag suktat efter hur länge som helst, men som jag inte köpt eftersom vissa i hushållet inte tycker att vi behöver fler sängkläder. Klart vi behöver, tycker jag. :) Köpte jättesöta glöggskedar som jag också velat ha och som nu var på rea -50%, sen köpte jag ett  grått linne och en rosarandig kofta på Bikbok, örhängen och diadem på Glitter och concealer mm på Makeup Store. Det var jättekul att få handla lite, brukar ju nästan aldrig hitta något när jag är ute. Nu längtar jag till söndag då vi har tvättid så jag får tvätta nya sängkläderna och bädda med dom.

Plockade bort lite julprylar när jag kom hem, jag vill pynta tidigt, men sen får grejerna gärna försvinna efter nyår. Men det mesta får jag plocka bort i helgen.

Invigde julklappen jag fick av pappa idag:
 
 

Sötaste och godaste plättarna blev det. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Det såg himla smarrigt ut det där! :-)
Gud vad avis jag blir på dig som kan shoppa på BikBok när du vill :-(
Det verkar ju onekligen som att jag inte blir annat än avis på dig. Vad bitter jag verkar :-D
Du får ta och fota sängkläderna och kläderna så jag får se vad det blev av din shoppingtur :-)

2008-01-02 @ 23:43:30
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0