Guitar loser 2

Igår skulle vi testa Guitar Hero som Magnus fick av mig i julklapp. Någon hade sagt att det faktiskt var en nackdel om man kan spela vanlig gitarr. Får nog hålla med, det var jättesvårt och jag var sååå dålig. Och det är såhär, när det kommer till datorspel och sånt är jag så sjukt dålig förlorare, sällskapsspel, kortspel och sånt är det lugnt men sånt här klarar jag inte av. Var så arg att jag kunde slagt gitarrjäkeln i tusen bitar om den varit min. Fy. Magnus försökte övertyga mig om att bara jag tränar lite så kommer jag bli jätteduktig. Men när det gäller såna här spel så ska jag antingen vara bäst från början, eller också får det va. Stackars Magnus får spela mot sig själv i framtiden.

Idag har vi varit ute på promenad i det underbara, gnistrande vintervädret. Jätteskönt var det och mysigt. På vägen hem gick vi förbi Wedemarks och köpte med oss fika. För övrigt har vi båda varit jättetrötta och mest slumrat på soffan.

Snart jobb igen. Som vanligt.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0