Dagen

I morse var jag på jobbintervju, det gick väldigt illa. Eller kanske bra, beroende på hur man ser det.

Har träffat Madeleine idag, det var år och dar sen sist. Men jättetrevligt som vanligt att få prata lite strunt. Drack tre och pratade igenom det som hänt sen sist och det som kommer hända i framtiden. Hon har så mycket på gång hela tiden och jag tycker att jag har lite tid över. ;)

Nu väntar jag på att Magnus ska komma hem, han skulle bara göra ett "snabbt" besök på Matpiraten.

Min visdomstand vill ta livet av mig. Har två som växer nu, en på varje sida såklart, så jag kan knappt tugga. Den ena gör så fruktansvärt ont, känns som hela kinden är uppsvullen och huvudet och örat värker. Blev tvungen att ta Alvedon förut, tar bara det i krisfall. Magnus tycker att jag ska gå till tandläkaren och dra ut visdomständerna. Huh!

Nu ska jag kika lite på handbollen.

/M

Kommentarer
Postat av: Dryden

Jag fick tag på en bok ikväll som du borde läst innan intervjun. Jag ska nog själv ta och plöja igenom den (hej och hå, jag och böcker...). Skrik på messenger nästa gång.

2008-01-25 @ 02:01:17
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0