Tygshopping

Idag har jag sprungit på stan och letat tyg. Slutade med att jag shoppat på tre olika ställen innan jag hittat det jag skulle ha. Träffade en gammal vän som jag inte sett på ett och ett halvt år. Mycket roligt, fick lite skvaller och förhoppningsvis ses vi snart igen. :)

Kom hem och sydde klart lapptäcket jag började med i söndags. Så här blev det...

     
Baksidan är ljusblått collegetyg, så det blir mjukt och skönt

För att vara första gången så blev jag nöjd! :) Hittade massor av fina tyger idag, så risken är att jag måste göra några till sådana där. :) Panduro har verkligen helt underbara tyger, även om de är i lite dyraste laget.

Tänkte gå på husvisning idag men vi går på lördag i stället. Funderar mycket på det där med hus nu. Det är ju så svårt att veta hur och var man vill bo och man vill ju inte ta fel beslut när det gäller något så stort. Mitt underbara kataloghus har jag i alla fall nästan gett upp helt.

Ikväll är det Grey's. Jag älskar onsdagarna!

/M


Kommentarer
Postat av: Morrhoppan

Hej!
Skriver på Emma`s dator.
Var skall Ni och titta på hus?
/Lave
Har lastat bilen med de första kartongerna.

2008-02-22 @ 11:23:48
URL: http://morrhoppan.blogg.se
Postat av: Charlotta

ÅÅååå, vad fint! Vad himla duktig du är! :-)

2008-02-25 @ 19:17:42
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0