Torsdag 7 augusti

Idag har jag och Siri gått på stan. Vi fikade och shoppade skönhetsprylar. Massor, så nu ska vi bli extra fina. :) På hemvägen hämtade jag ut ett stort paket med kläder, så kul! Och allt passade förutom ett skärp som faktiskt var alldeles för stort (!).
När vi kom hem till mig lyckades Siri smöra lite för Magnus så att han skjutsade oss till Skopunten, där blev det tre par skor för Siri. Själv har jag satt skoförbud på mig resten av den här säsongen, har köpt mer än jag behöver. Det jag nu behöver är en väldigt stor skohylla.

För övrigt har det inte hänt så mycket, har planerat lite inför färden till Kläppe på lördag då pappa fyller år.
I morgon ska jag köpa blommor till brudbuketten jag ska göra på lördag, är lite nervös att jag inte ska hitta det jag behöver. Men det ska väl gå, det finns ju rätt många blomsteraffärer i den här stan.

Nu ska jag testa lite nya produkter, skoj!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0