Tisdag 26 augusti

Igår var Irma här en sväng. Åt lite mat och så. Sen kom pappa och plockade upp henne.
Vi åkte till Frösön för lite sällskapsspel och kvällsfika. Trevligt. Fillen som var lite snuvig hade redan somnat, men det har gått rykten om ettårskalas snart, så nu måste vi hitta en fin present. :)

Idag har det inte alls hänt så mycket. Har varit supertrött och seg. Men vi fick gjort mycket på jobbet i alla fall. Slutade tidigt och sen har jag nördat vid datorn. Funderar på om jag ska hämta ut ett paket som kommit eller om jag ska vänta. Känns som jag och Magnus är på Time och hämtar paket hela tiden, dom måste tro att vi är shopping-missbrukare eller nåt. Och eftersom jag vet att jag kommer få ett till typ i morgon med så kanske jag ska vänta. Fast vad är värst? Att komma dit flera dagar på raken eller att hämta flera paket på en gång? Kan ju även skriva att mina paket är sådana jag har beställt, medans Magnus får typ ett paket om dagen från sitt jobb.

Nej nu måste jag laga mat till min man som åkt så långt idag. Pasta och sås med färsk spenat. Är godare än det låter.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0