Söndag 11 augusti

Igår gjorde jag brudbuketten, det var jätteroligt! Korsaget hade jag gjort kvällen innan, också superkul, men lite pilligare. Jag vill jobba som bröllopsplanerare, det vore nog hur kul som helst. Tror inte att marknaden är så stor i Jämtland bara.





När brudparet varit och hämtat blommorna åkte vi till Hissmofors och hämtade farmor och sen vidare till Kläppe för att fira pappas födelsedag.
 
 Mumsig tårta!

Så var den här, sista dagen innan jobbet börjar. Jag är deppig. Magnus är jätteglad och laddad. Försöker att inte tänka på det. Håller på att planera en romantisk trip i höst. Det är bra, så har jag något att se fram emot, förutom nästa sommars semester alltså. ;)

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gudars vad himla duktig du är!

Jag vet ju vem jag ska anlita när det vankas bröllop! :-) Om nu Calle kan få tummen ur vagnen och punga ut med pengar till den där 12000:- ringen som jag hittat ;-)

Kram!

2008-08-10 @ 23:19:03
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Men of course! Såklart jag donar frisyren, men bara om jag får vara med på brylluppet ;-)



Ja, det var dags för henne. Hon var över tretton år och kroppen sa ifrån. Tumörer på lungorna och en livmoder som en boll full med var.... Hon har det bättre nu. Det är ju bättre att avliva än att vänta ut plågorna. Men stackars mormor... :-(

2008-08-12 @ 21:52:43
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0