...

Här var det inte uppdaterat på länge...

Har haft en asjobbig jobbvecka, har till och med haft träningsvärk. Har varit så irriterad och uppgiven och gråtfärdig. I morgon kommer Micke tillbaka (hoppas han inte fått en massa dagis-virus) och jag tackar högre makter för det! :)

Förutom jobbet har jag knappt hunnit med någonting mer. Man tror att man ska få mer fritid om man slutar tidigare, men då är man så trött att man inte orkar med nånting alls.

Igår eftermiddag gick vi och åt på Pause, för andra gången den här veckan, med Peter och Veronica som vi inte träffat på evigheter. Det var jättetrevligt! Efteråt gick vi på Videoteket och hyrde film och sen köpte vi godis. Gick hem och kollade på den ena filmen vi hyrde, The heartbreak kid, rätt okej, men inte så mycket mer, som vanligt alltså.

Har verkligen drabbats av "jag vill inte laga mat"-syndromet. Har bara lagat riktig mat en gång den här veckan, annars har vi fikat eller ätit pulversoppa typ. Hoppas suget kommer tillbaka snart, det här är ju för trist.
Har gjort endel inköp i veckan...

   Visst är hon fin? :D

   Sötaste sockerskålen, skeden och gräddkannan från Green Gate. Längtar efter mitt "nya" kök!

Det har varit underbart väder hela veckan. Vårigt värre. En dag när jag kom hem från jobbet satte jag mig på balkongen och mös under en filt. Jag undrar bara hur länge det kommer att vara....

/M

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hoppas du har en bra dag idag!

2008-04-06 @ 13:24:09
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0