Tiden går fort

Jäklar vad veckorna går snabbt nuförtiden. Och vad gammal man känner sig varje gång man säger/skriver något sådant.

Gör inte mycket annat är jobbar, är så trött när jag kommer hem att jag hamnar i en hög först i soffan och sen i sängen och vips har det gått en vecka till.

Igår köpte jag lite nya växter till balkongen, ska plantera i morgon, det ska bli så kul. :)

Gratulerar Jennie och Fredrik som fick sin son i onsdags, tillslut. Han är supersöt. Grattis!

Skönt med helg, ska mysa och vila och kolla på viktig fotbollsmatch i morgon.

Usch, vad tråkigt det är när man jobbar, det händer ju inget kul alls att skriva om. Men i helgen ska jag fota lägenheten och lägga upp, har lovat Lotta bilder rätt länge nu...

Ha en trevlig helg på er!
/M

PS. Magnus: 7.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0