Onsdag

Var tvungen att kliva upp snortidigt i morse eftersom jag inte orkade duscha igår kväll. Tyvärr är jag segast i världen när det gäller duschning, inga fem minuter här inte, det ska schamponeras och balsameras och scrubbas i all evighet så jag hann inte äta någon frukost och fick ta cykeln för att hinna till jobbet i tid. När jag sen fick rast efter jag jobbat i över tre timmar var jag grymt hungrig, nästan spysjuk.
Men det var så skönt att få sluta tidigt, redan klockan två.

Gick hem och hittade Magnus sovandes i en hög av kuddar, sötisen. Väckte honom och så gick vi in till centrum. Tittade efter finskor till Magnus, men han bestämde sig tillslut för att de han har dög ett tag till. Så gick vi och fikade på Tehuset, har varit så sugen på muffins ett par dagar så jag åt det, mums! Sen bar det ut på stan igen, letade efter en tunn, vit kofta till mig som jag ville ha tills bröllopet på lördag, men såklart hittade jag ingen. Funderar på vad jag ska göra nu, tror att det blir liiite kallt med bara klänning på sig. Ja, ja det löser sig.

Ikväll börjar Grey's Anatomy, wiiee!!

Nu ska jag ta itu med maten, det blir klyftpotatis, entrecote, pepparsås och haricot verts, mina favoritgrönsaker. Mmm.... Bra onsdagsmat. :)

/M

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du kan få låna min vita virkade kofta, jag kan ta med den in på fredag.

2007-09-20 @ 09:07:24
Postat av: Charlotta

Ååååh, haricots är ju bara såå gott!
Jag har förresten en vit kofta, två stycken t.o.m, synd bara att du bor så långt bort....
Fått nån post förresten? :-)
Kram!

2007-09-20 @ 09:26:51
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: hanna

meeen... jag är avundsjuk på eran mat!!!! =)

2007-09-20 @ 19:28:30
Postat av: Madeleine

jag veete håller förbrillt på att leat ngn som kan ta mitt pass, hör av mig imorrn till dig om jag fått ngn som kan hoppa in. =) Vill ju se när vår käre eller ja min fd chef gifter sig!!!!!! P&K

2007-09-20 @ 23:36:59
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0