Ny vecka

Igår var det rätt lugnt, som vanligt på söndagarna, tvättade lite, kollade på tv, satt vid datorn, planerade veckans mat. Daniel och Ida kikade förbi på deras promenad, vi kollade lite på Finnkampen och surrade.

Jobb idag, var rätt trött och seg. När jag slutat kom Magnus och så handlade vi. Gjorde köttgryta och potatis till middag, sen tog vi en liten promenad. Gick till OKQ8 och lämnade ett paket som skulle returneras till H&M och sen till Livs och Deli för att hämta mitt paket från accessora.se som äntligen kommit, roliga prylar var det, fast det fattades en sak, en jättesött halsband. Hade beställt en ny hårhandduk, en ljusrosa i microfiber, superbra läppsalva från Carmex och ett doftljus från Voluspa som luktade mums! Även Siri hade beställt endel grejer som jag ska överraska henne med på jobbet i morgon, om hon nu jobbar och om hon nu inte läser detta, för då blir det ju ingen överraskning precis.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Top Model.

Ha det bra vänner!
/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, jag är SÅ avundsjuk på dig som beställer en massa nya saker hela tiden! Kläder, assesoarer, skor, hemsaker och allt vad det är. Men jag är iaf inte sämre än att jag kan erkänna det :-D
Kram vännen!

2007-09-10 @ 20:19:09
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Siri

Jag blev väldigt glatt överraskad!

2007-09-11 @ 19:04:38
Postat av: Marja

Lotta: Du är nog inte så avundsjuk på mitt bankkonto. ;) Men allvarligt, så mycket handlar jag väl ändå inte?
Siri: Vilken tur! :)

2007-09-12 @ 14:18:18
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0