Luuugnt

Oj, vad lugnt man kan ta det. Sov nästan till tio idag, Magnus hade väl varit vaken i flera timmar då, när jag vaknat kom han i alla fall in och la sig i sängen och så kollade vi på tv där. Tittade på friidrott och lite annat ända till klockan tolv, då gick vi ner i tvättstugan. När vi kom upp blev det "frukost" och sen hamnade vi framför tv:n igen. På eftermiddagen blev det ett jäkla åskväder, den sista stora knallen lät som den slog ner i huset, usch. Så vi stängde av tv:n och kröp ner under en filt i sängen. Efter en stund satte Magnus på tv:n igen, fotbollsdags, Juventus dessutom.  När andra halvleken började somnade jag på Magnus axel, hade tydligen legat och snarkat ur mycket som helst i hans öra. :)

Efter middagen gjorde jag en matsedel för veckan, det är så skönt att ha det bestämt, i morgon efter jobbet blir det storhandling. Hade planerat en massa andra saker jag skulle göra med, sy de där kuddfodralen som jag tänkt i flera veckor, städa på balkongen (växterna därute ser något ledsna ut efter hösten ankomst) och städa lägenheten, men det blev inget av, tur att det kommer fler helger.

Fick just ett litet infall att ta en promenad....

Magnus tjatar om att jag ska göra chokladbollar, vi får se hur det blir med det där, men det vore ju helt klart smarrigt.

Ikväll börjar Ensam mamma söker på 3:an, måste ses, verkar vara något liknande Bonde söker fru.

/M

Kommentarer
Postat av: Dryden

Då betyder det att du missade del Pieros mål?!

2007-09-02 @ 20:46:54
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Marja

Japp, jag sov som en stock! :)

2007-09-03 @ 19:22:25
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0