Lördagen

Tillfredsställde mitt bakbehov genom att göra muffins, choklad med hackad mjölkchoklad och o'boyglasyr och äpple- och mandelmassamuffins. Gott blev det, men det roligaste är ju att göra dom. Älskar att baka, borde bli konditor, fast det vore ingen höjdare för figuren.

Runt halv fem kom vi till Frösö kyrka, det var ganska fint väder men blåsigt som bara den, så det blev rätt kallt ändå. Cermonin började vid fem och höll på typ en timme. Den var fin och jag gillar idén med att "dra ut" lite på själva vigseln. Brudparet i fråga såg väldigt söta och lyckliga ut.

 Efter cermonin, när det var lite mingel. Grattis!

image58

Och så här såg vi ut på vårt första (och förhoppningsvis inte sista) bröllop.

Efter minglet åkte vi till Kvantum och köpte smörgåstårta och lördagsgodis och sen styrde vi hem mot soffan. Det var en mycket trevlig dag igår!

Idag har Aron och Irma varit här en stund, vi har tvättat och sen åkte vi till Torvalla för middag hos familjen Lavesson. Mycket gott var det, lax och sen glass till efterrätt. Mmm....

Sen var helgen slut, tiden går fort.
Om en vecka får vi nya bilen, det ska bli kul!

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad besviken jag blir att jag missade det, har aldrig varit så klen i hela mitt liv som jag blev. Blev kry klcokan 14:00 idag.. alla planer för denna helg har legat i min soffa...eller toaletten iofs. Härlig helg med bröllop och muffinsbak, duktig du Marja! Kram

2007-09-23 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0