Lördag

För att inte tycka för mycket synd om mig själv så skriver jag bara att jag var sjukt slut i huvud och kropp när jag kom hem i natt.

Idag gick vi en runda på stan, fick lite panik av allt folk. Visade Magnus vilka sängkläder jag ville köpa, men enligt min bättre hälft så behövde vi inga nya sängkläder, speciellt inte om de kostade typ 1000:-. Fast jag vill nog ha dom i alla fall. Har ju mitt presentkort också (tack Willys). Jaja, jag nöjde mig med att köpa nya vantar för 19:50. Har använt nya höstjackan två dar nu, skön och fin!

Blev en seg eftermiddag, låg i soffan, läste en tidning och åt godis. Siri kom förbi och lämnade tillbaka Sex and the City-boxen, hon har köpt en egen nu, limited edition, jättesöt! :) Vi satt och pratade och kollade på Top Model, sen var det dags att laga middag.

Nu på kvällen har jag tittat på (jag var mest i vägen, men försökte hjälpa till) när Magnus städat det ena förrådet. Det är i princip bara hans grejer där och mest prylar till hans jobb. Det blev mycket mer plats nu och lite mer organiserat.

Börjar bli trött, blir nog en tidig kväll.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, Östersund på hösten - guuud vad mysigt!! :-)

2007-09-02 @ 10:57:00
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0