Lägenheten

Så Lotta och andra som eventuellt är intresserade av hur det ser ut hos mig här kommer lite bilder, håll tillgodo. :)

Börjar med badrummet där vi (eller egentligen pappa om jag ska vara ärlig) satt upp nytt handfat med skåp och överskåp, duschväggar och ett till skåp. Magnus påstår att jag har mycket skönhetsartiklar, jag förstår inte alls vad han menar.

   

I sovrummet har vi lagt nytt golv i ek och satt in nya större (fick inte med hela på bilden) garderober.

   

Hallen har fått nya färg, det skulle bli grönt men blev turkost, jag blev lite missnöjd men alla som kommer hit tycker att det är jättefint, färgen syns mest på den andra bilden. Har även lagt klinkergolv och satt upp en garderob, över det hemskt fula elskåpet som sitter där.

 

I vardagsrummet har vi lagt nytt golv i ask som jag är grymt nöjd med. Väggarna är vita utom den bakom soffan som är grå.

   

Sådär, bilder från köket får ni när vi har gjort om där, om vi nån gång kan komma på vilken färg vi ska ha på väggarna. Så småningom tänkte vi även sätta upp lite tavlor och sånt på väggarna, det är så svårt att få sånt gjort.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, vad supermysigt! Och färgen i hallen var ju helt suveränt fin! Snygg hatthylla/skoställ, vi har ju nästan exakt likadant :D
Den där röda trenchen var ju också supersnyg!!! :D
Och förresten, har du FORTFARANDE kvar av Absolute Repair?!!?!!? :D
Byrån i hallen var ju jättefin, med alla mysiga saker på :)
Vart har du förresten hittat den där som bambupinnarna(?) står i på "kistan" under fönstret mellan kök/teverum?
Kram!

2007-09-09 @ 21:11:53
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0