Jobb och mat

Det blir inte alltid som man tänkt sig, precis innan jag var på väg för att göra mitt sista Saba-pass pratade jag med min chef där, det visade sig att stackars Helena blivit sjukskriven, så jag åkte på att jobba en vecka till. Så den nya hinner komma in i det lite och jag hinner lära upp henne på mina butiker. Ja, ja, två dagar till ska jag nog överleva.

Oj, vad jag har jobbat de senaste dagarna, det har faktiskt varit jätteroligt. Det är så kul när man riktigt ser att det blir mindre och mindre grejer på lagret och mer och mer fullt ute i butiken, då det verkligen känns att det händer något. Har även gjort mina första beställningar, fast jag fick hjälp av Fredrik som tur var.

Idag har vi tagit det lugnt, jag har virkat klart mina tofflor och nu ligger de i tvättmaskinen för att bli tovade och förhopppningsvis fina. Måste säga att det inte såg så lovande ut...

Måste skriva en veckomatsedel, men det står helt still. Har inte alls varit matsugen de senaste veckorna, är lite less just nu. Hoppas mitt matintresse kommer tillbaka snart. Ska sätta mig och söka på lite recept nu, så kanske jag får lite inspiration. Annars är ju korv med bröd fin mat, eller hur Hanna? :)

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej det är inte fiiiin mat!!! =) pöss H

2007-09-30 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0