Helg!

Vad skönt!! Jag är så trött. Ska försöka ta sovmorgon i morgon. Det känns som jag inte riktigt kan slappna av dock. Vet inte varför, men det kanske släpper lite på torsdag då jag jobbar min sista dag på Saba. Skönt!

I helgen ska jag baka muffins. Har varit sugen på det (alltså att baka, inte äta) jättelänge, tror jag blivit inspirerad av Deena i What about Brian, hon har öppnat ett muffinscafé för er som inte följer den serien, tror att det bara är jag och Magnus som gör det. :)

Sen är det ju bröllopet också, hoppas Madeleine hittar nån ersättare så hon kan följa med. Mamma kom förbi med en vit kofta idag så nu kommer jag att bli fin. Tack mamsen!

Annars händer det inte så mycket, väntar på att jag ska vinna några miljoner så jag kan förverkliga lite drömmar jag har.
Blev så sugen på att se Pretty Woman för jag hörde en låt därifrån förut. Men Magnus påpekade att han minsann redan sett den filmen med mig och att det tydligen räckte. Det kan jag inte förstå, jag har nog sett den minst 100 gånger, ett tag när jag var typ nio år såg jag den varje dag när jag kom hem från skolan. Jag kan varje replik utantill. :)

Nu ska jag vara lite social med karln min innan jag somnar.

Trevlig helg på er!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0