Helg

Jag fick hoppa in och jobba igår, efter det tråkiga som hände i fredags. Det var ovant, men ganska kul, tiden gick fort och sen blir det ju en trevlig lön när den kommer i slutet av oktober. Ska jobba nästnästa lördag med.

Idag har vi haft besök hela dagen, först kom Irma som varit och fixat lite i rummet hon ska hyra, sen kom Siri hit också. De satt vid tv:n i vardagsrummet och Magnus låg på sängen och kollade på tv. Jag tog plats i köket och slängde ihop en kladdkaka, sen kom pappa och så fikade vi. Det var trevligt att träffa hela högen. Tråkigt att inte Aron var med, samt att jag missade storebror som varit hemma i helgen. Men jag hoppas att jag hinner träffa honom när vi åker till Stockholm i november. Mina småsyskon har ju blivit så stora nu, går i gymnasiet och allt. Det verkar i alla fall som det går jättebra och att dom är nöjda med sina val. Dom är så duktiga!

Det blev en kort helg, så jag längtar redan till nästa.

Fy vilket ruggigt väder det varit idag, usch, tur att man kan gå in och gosa.
Jag är så trött, blir nog en väldigt tidig kväll. Men jag ska kanske ta en kopp te innan jag kryper i säng.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0