Effektiv dag

Oj, vad mycket jag hunnit med idag, trots att jag tog sovmorgon till kvart över nio. Tog det lugnt i en ungefär en timma först, sen tog jag en lång frukost samtidigt som jag löste (försökte i alla fall) lite korsord, köpte en lördagsbilaga till Aftonbladet när vi var till Tåsjö härom helgen och där fanns det massor av korsord, kom på att det är rätt trevligt att roa sig med. När jag ätit ringde jag till Saba och berättade att jag måste säga upp mig, det gick bra fast det var lite jobbigt innan. Tog tag i balkongstädningen, slängde alla växter och jord, dammsög och diskade alla krukor och balkonglådor. Nu ska jag köpa lite fina höstväxer och sätta dit, längtar! Sen började jag röja, flyttade om lite i köksskåpen och slängde en massa skit, det var så skönt. Har storstädat lägenheten, torkat köksluckorna, diskat filtren (eller vad det nu heter) till fläkten och allt. Magnus hjälpte också till som tur var. Det var i alla fall riktigt jobbigt, var trött efteråt. Efter middagen satte jag mig och sydde kuddfodralen jag tjatat om i flera månader känns det som. Det gick snabbt och lätt och det blev superbra! Ska fota nåt och lägga upp. Sedär, jag hann med allt jag tänkt göra i helgen på en dag, perfekt!

Nu börjar What about Brian.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Bilder, bilder, bilder, bilder, bilder!!! Fota som en tok! :-D
Vad är det för jobb du sagt upp dig från?
Du kan få komma hit och höstdona på balkongen och i trädgården också om du vill :-D Du som är blomexpert och allt :-)
Ta hand om dig!
Kram!

2007-09-06 @ 09:32:49
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Madeleine

åhh vad duktig och flitig du är! När jag väl börjar så drar barnen fram hela tiden..ond cirkel...man tappar sugen...som att skotta då det snöar...haha! Kram gumman!

2007-09-06 @ 23:27:07
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0