Utbildad

Sådärja, nu har jag verkligen fördjupat mina kunskaper inom ost och mejeri. Känns faktiskt jättekul och vi blev inspirerade att fixa om lite på vår avdelning. Det ska bli skoj. Jag kan nästan inte tro att det är _mitt_ jobb jag pratar om. Haha.
Det blev inte riktigt lika mycket mat idag, endast hotellfrukost, trerätters lunch och ostbricka. Blev ju nästan diet jämfört med igår. Usch, känner mig helt sväld, blir väldigt lätt mat för mig i helgen.

I morgon får jag träffa Magnus igen, men först måste jag sova ensam en natt till och jobba hela dagen i morgon.... :/ Jag har varit jätteduktig och diskat och skurat hela köket så M inte behöver komma hem till disken som var när han åkte. Jag är lite konstig jag, kan liksom inte bara diska disken som fanns utan måste rengöra diskstället, skura diskhon, alla bänkar, micron osv. Det finns verkligen ingen hejd på mig när jag sätter igång. Tror jag har nån slags tvångstankar....

Nu ska jag gå och lägga mig så det blir i morgon snart. Det är ju helg också!

/M

Kommentarer
Postat av: helen

Kom hem till mig du och skura om du ändå är igång, för här händer det då fan ingenting:)

2007-10-18 @ 21:56:41
URL: http://mittlivmedvinga.blogspot.com
Postat av: Madeleine

hahahha Helen din sköning!! Jag har perioder jag då...ibland samma tvångstankar som dig Marja men sen blir jag som förlamad och inget händer...hmm...

2007-10-18 @ 22:44:03
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: Marja

Helen: Jag kommer med skurhinken i högsta hugg! :)
Madeleine: Jag kan också bli lite förlamad ibland, när jag får för mig att göra för mycket på en gång.

2007-10-20 @ 15:02:03
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0