Update

Här ligger jag lite efter... Åre var jättekul! Vi spelade paintball, badade, bastade och festade lite grann (mycket för vissa). Det var i alla fall riktigt roligt så det var bra. Började med skumpa och frågesport på bussen. hjälpte Siri så hon vann, priset var presentkort på Willys 200:- och ett eget hotellrum. :) På söndagmorgon åt vi frukost och tog sedan en promenad, kändes nyttigt. Kom hem på eftermiddagen och var trött som ett as. Har fortfarande inte återhämtat mig. Klarar inte av att vara vaken så sent längre....

Igår var jag och Magnus i Ås och hälsade på Jennie och hennes bebis Filip, som är såååå gullig!! Sex veckor gammal är han och man vill bara gosa med honom. Han var lite ledsen så då fick jag gå runt och trösta honom och jag var faktiskt riktigt duktig på det. :) Magnus vågade också hålla i honom nu när jag var med som stöd. Åh, sötunge! Och extra söta är dom när de går att lämna tillbaka när de blir otröstliga eller har bajsat. :)

 Trött bebis på tant Marjas axel

Idag har Magnus åkt till Sundsvall på konferens. :/ Det är tråkigt här hemma nu....

Har varit på mejerikurs idag, det har varit himla roligt faktiskt. Har lärt mig endel intressant också. Dock har jag gått upp säkert fem kilo då vi inte gjorde annat än fikade, åt och hade produktprovsmakning. Vill inte veta hur jag kommer må i morgon efter ostkursen.

Ikväll blir det tv-kväll, onsdagar är bäst för det. Ska kanske göra några varma mackor och en kopp te.

Längtar efter min karl!

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, vilken urgullig bebis! :-)
Te och macka i lugno och ro på kvällen, så mysigt!
kram!

2007-10-18 @ 09:11:14
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0