Tisdag

Finns det något piller som innehåller pigghet? Ge mig hundra i så fall. Känner mig sååå trött och hela kroppen värker. Fick massage i går och det var inte ett dugg skönt, det gjorde så fruktansvärt ont, fick tårar i ögonen. :/
Men nu ska jag sluta vara en gnällkärring.

Igår kväll gick vi på promenad, det var blåsigt som bara den, men skönt ändå att röra på sig lite.

Idag skulle jag göra ugnspannkaka till middag och passade på att testa brandlarmet, det funkar! :)
Middagen blev i alla fall grymt god.

Jag är så sugen på krämbullar! Har varit det hela dagen, det är ju så gott. Minns när jag var liten och mamma och jag (och Siri?) köpte sådana på nåt litet bageri i en källare i Krokom. Jag tror i alla fall att det var så, mamma vet säkert. Mums, mums!

Till helgen bär det av till Åre, men det känns som jag redan skrivit det tio gånger. Mitt minne skulle också behöva fyllas på lite.

Nästa vecka ska Magnus lämna mig då det är dags för konferens, igen!
Och jag ska på utbildning, ost- och mejeriutbildning i två dagar, men den är minsann i Östersund den, man behöver inte åka iväg och bo på hotell i flera dagar för att lära sig saker... (skickar en hint till Procordia Foods...)

/M

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jodå, det var så, tror bageriet finns kvar forfarande i huset vid järnvägsövergången. Kram

2007-10-09 @ 23:55:09
Postat av: Charlotta

Åååh, vad smarrigt med krämbullar!
Och Åre låter ju supermysigt! Hoppas ni får det bra :-)
Kram!

2007-10-10 @ 10:03:45
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0