Ordningen återställd

Magnus har kommit hem, gissa om jag sov bra inatt när det inte var så tomt och kallt. Fick även sovmorgon så nu känner jag mig lite piggare än vad jag gjort i veckan.
Idag har vi varit så sega, legat vid tv:n och degat. Fast det är som vanligt alltså. Gör typ inget annat, tyvärr. Men vi ska i alla fall ta en liten promenad senare, det ska bli skönt. Få lite frisk luft.

Det var ett himla kaos på jobbet igår, förstår inte hur det kan bli så för att vi var borta i två dagar. Galet. Men vi fick till det himla bra, byggde om lite och det blev kanon!

Längtar jättemycket tills vi ska åka till Stockholm. Det ska bli så roligt. Och lite stressigt säkert eftersom vi vill hinna träffa en massa folk där nere. Och gå på Lagerhaus såklart. :)
Sen måste vi verkligen åka på IKEA snart (jag skrev det härom veckan också), min abstinens håller på att bli för stor. Och shoppinglistan med för den delen. Och jag vill ha jul nu, jag vill pynta, pynta, pynta! Magnus för nog gömma sig annars klär jag honom i glitter och ljusslingor med.

Snart ska jag börja med maten, idag blir det fisk. Det ska bli gott!!

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

LÄngtar också som en galning till julen!! pynt överallt!! =) Kram

2007-10-21 @ 22:57:28
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0